Tankar när man borde sova!

Lysis hostar och gör han inte det vaknar han och e ledsen :(
Själv borde man sova.
Men jag planerar i min skalle.
Jag har plockat fram the notebook.
Går igenom dagen. Vad kan jag ändra till nästa tis. Vad gör jag imorgon? Handla?- nej
Laga mat? - ja
Vad? - fisk? Krögarpytt????
Hoppas den just nu.
Men kom däremot på en läsning yill ert jobbrelaterat problem....
Tvättid, hur va set nu med den? Visst har jag bokat...det blir fisk. Måste doch handla citron... var va jag nu innan tankarna urrande...
Nä usch vad trött jag blev nu då!
Iaf denna notebook finns bara ...Den finns i skallen.... Måste sova akut nu. Ska bara dricka vatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0