Balsam för själen

Dagen spenderades med mormor och morfar. Vi, dvs jag och Lysis mötte upp mormor för en timmes promenad. Lysis ville inte gå, han satt och mös i vagnen. Efter promenaden på ribban handlade vi me oss fika. Det blev tårtbitar. Mycket mumsigt.

Efter det mös jag, Lysis och mormor ner oss i sängen. Gud så mysigt det va att sova i mina föräldras säng. Det va som att bli liten igen <3

Efter middagsluren så lärde jag mormor ett nytt program/App om hur man gör bildcollage.

Väl hemma vid 16.30 så duscha vi, vi tvätta inte håret och Lysis intog duschvatten * blink lisa*

T kom med MCD mat. Det va sådär pga att det klyddat.....

Nu ligger jag och Lysis i sängen och väntar på John blund ska infinna sig hos Lysis.....

Sen blir det lite tv. Ska se David Batra sen hopp i säng.

Åhhh John blund var e du?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0