Igår blir idag

Detta är skrivet i morse 05.35. Gårdagen har varit en dålig dag, en riktigt skitnödig dag. Folk är jävligt skitnödiga och helt jävla dumma i huvudet. Fattar inte att man inte kan ha en konversation utan att skrika, kalla den andra för dumma saker. Men det mest patetiska är att man skyller det på den andra, du reta upp mig haha.... Snacka om att inte ta ansvar för sitt eget liv och handlingar, patetiskt.
Jag kanske me ska börja göra så. Tänk så lätt livet hade varit då. Om man gjorde något fel/taskigt
- det va ditt fel,du reta upp mig!

Men idag är en ny dag... Och jag längtar redan tills jag ska sova ikväll.
Men har massor att göra innan dess.
Ska börja nu igen. Tvätt ska undan....

Lysis, älskade unge. Mi vida ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0