Bara jag/du

Har varit vaken sen kl 6. Hade iof satt klockan på 7. Men känner att jag börja komma in in en dålig "tid". Inte kunna sova. Det är inte så att jag inte kan somna för det kan jag. Men jag vaknar mellan kl 4 och 5.30 varje dag. Fre till sön.
Vet inte riktig vad det är som händer, men har lite demoner att gå i krig med.
Men det har vi nog alla. Jag ser mina fina vänner som kämpar och kämpar mot sina. Det ger mig mot att stå upp emot mina.
Jag undrar om det har varit lite mycket på sista tiden? Eller det senaste året/åren.
Samtidigt har det bästa i mitt liv hänt de senaste åren. Så visst är det konstigt att jag då måste kämpa mot demoner, när jag aldrig har haft det bättre?
Fast det bästa är ändå Lysis, han är mitt hjärta mitt liv. Och på ett sätt har jag blivit starkare tack vare honom. Så allt, Lycka, mod, kärlek, trygghet, mixat med demoner känns konstigt.....
Måste reda ut det.

Just det jag ska gå på föreläsning :) Det ska bli så himla kul.
Sen ut och äta med Paula i veckan <3
Sen en kväll lite spa med Ann...

Det vlir nog bra ändå )

Ska snart ta en dusch och fila fötter och fixa mig lite och sen mysa ner mig i sängen igen en stund med mina pojkar. Det är trots allt det bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0