Fixat en del

Idag har bara varit en jobbig dag....

Men har gjort en hel del. Vi kör i punktform.

* Arbetsförmedlingen - check
* Försäkringskassan - check
* Fixat sem till utbildningen- check
* Fixat Agria papper.
* Städat köket


Imorgon

* Kolla om jag kan fixa kvitto på Mosses medicin.
* Handla våg och måttband, förvaring.
* Ringa småA
* Ta reda om det 6,5 h / dag eller Tim
* Handla bröd - koost

Hur har det gått med maten? Kan ju säga så att på fikan idag bjöd en kollega på tårta hon bakat själv. Och jag tog en bit.....
Min inre gudinna tog tårtan och mös upp sig i soffan och hämta täcke och kudde. På med mjukid och Tv.

Min moraltant stod med sina gråa boxar, vit blus, kofta, knut på huvudet och glassögonen och slaka missmodigt på huvudet....

Nu e jag trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0