Ingen blogg igår :(

Men ärligt. Mitt inlägg försvann :(

Då gör vi det igen!

Blev inget bloggande igår då vårt nätverk havererade när jag me koppla upp mig. T spelar ju VM. Så det va bara att logga ut.

Hur går det?

Maten - går hyfsat. Har ätit lite godis igår och lite idag. Mindre idag än igår. Men varje gång det händer går min inre gudinna och lägger sig på schäslongen och myser. Medans min moral❤Kärring står i sin strikta kläder. Svart pennskjol vit blus, pärlhalsband och stram knut på huvudet stampandes med ena foten. Stamp stamp stamp med svarta pumps. Tittandes ovanför sina svarta glassögon.
Det går inte heller att ignorera henne. Hennes blick tränger igenom och stampandet med ena foten ekar.

Har gjort en check lista för imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0