Nytt liv, nya tag

Då är det dax att börja förvandlingen och denna gång på riktig. Dax att bli 6.0 :) Nu jäklar ska det bli dax att gradera upp sig från futtiga 1.0. 
 
Allt har varit helt katastrof, träning....vilken träning?!?!? Intag av vatten.....ska man dricka det, jag som trodde man bara tvätta sig i det. Godis kan  man väl leva på?!?...ja om man vill ha en mage som är uppsvullen, orolig och gasig....ja jag skrev verkligen att man blir fisig ;) Energi är på topp....NOT konstant trött och då menar jag hela tiden. Tålamodet, finns där....var fan jag nu har lagt det???
 
Ungefär så är lägesraporten och då har jag lämnat ute en hel del. Så imorgon är det slut med all form av skit liv. Då menar jag allt! Inte bara mat. Ska se om jag kan göra färdigt mina nyårslöften.
 
Har snackat med mitt lilla fina orakel Mecki idag <3 Hon är bara så bäst. Denna kvinna kan ge energi genom luren. Insperera och motivera. Hon sitter inne med så mycket bra vetande. 
 
Jag borde sova men det är ju min sisst jag bryr mig inte ett skit om att jag inte får sova inatt har ätit massa skit haha.
 
Nå vad mer.....har tusen saker att göra imorgon eller snarare tusen samtal att ringa blääää
 
* Ringa ABF och säga att jag jobbar ingen.....
* Ringa Förseningskassan ops försäkringskassan.....
* Ringa småA
*Ficka papper till ovanstående
* Ta semester den 15 och 30:e för utbildning
 
Ja nog om det....ska fixa min lista för nyårslöften på min padda <3
 
 
 
 
 
 
 Bilder idag från promenad med mormor, tack för en supermysig promenad i det gråa vädret <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Tack själv, det var bara trevligt och så kom jag ju oxå ut i gråvädret. Lycka till med nya livet, jag ska oxå försöka ta mig i kragen. Vi vill, vi kan, vi ska!!!!

2013-01-07 @ 10:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0