Skit dag - mys kväll.....skrivet igår/idag

I skrivande stund sitter jag i vår säng med benen i skräddar ställning och har världens finaste barn i knäet <3

Igår va han, dvs Lysis uppe sent. Tompa kom med mat vid 22 tiden. Då va vi alla hungriga.
Efter det gick jag och Lyis till sängs.

Vi va båda super trötta. Jag hade fejat hela eftermiddagen och kvällen. Lysis ursäckt e väl att han e 2 :)

Imorse va en pissig dag. Vat uppe 5.30 för att tvätta det sista. Ta ner lite julsaker och gardiner. Plus hänga upp nya gardiner.

Idag....somnade själv haha... T väckte mig och jag orka va uppe i ca 45 min. Sen damp jag ner i sängen igen.
Ska väcka T nu och se 3D film....sweet...,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0