Guld!

Först, grattis till hockey grabbarna!
Robin du vat grym igår.

Nu till mig :)
Helgen har varit fin. Fredagen så blev det ändrade planer. Inga gäster. Så vi hade mys vi 3. Det är vi grymma på❤

Lördagen var det fix för hela slanten för mig på dagen. Grabbarna fick hänga själva. Kvällen hade vi tänkt va själva IOM vi trodde vi skulle ha gäster i fre. Så det blev mys för 3 igen och jag klagar inte :)
Idag har det varit en BB-dag bak och Bus dag. Jag baka Scones till frulle. Sen baka jag och Lysis. Vi vaga muffins och banankaka.
Lysis hade ikväll svårt att somna själv :(
Men när han somnat ville jag lyssna på min talbok och spela på min lur. Men ljudet har klyddat. Har fått dra ut hörlurarna och in igen och ut. Typ 500 ggr. Ibland går det att lyssna. Ibland slutar bara ljudet att funka. Har rött märke på pekfingret efter att hållt på. Typ som att runka mobilen haha... Är trött nu...
Sov gott❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0