❤ Morsdag ❤

Idag vakna jag och Lysis vid 8. Drog oss till 9. Då åt vi frukost. Rostade mackor med Oboy :) mums! Bra för figuren haha. 10.30 packa vi 2 in oss i pappa och Lisas bil för att åka till Slimmimge. Där va vi ute i regnet, klättra i backen och tittade på hästar och kor. Det blev en fika med kaka och triss. Ingen av oss 4 vann något. Och det va ju inte konstigt. Så mycket kärlek i ett rum. Då finns ingen tur i spel ❤ Det va super mysigt att sitta där inne när det regna ute....

Vi kom hem vid 3. Då va Lysis helt slut och fick sova en stund. Då samla jag lite tvätt, starta diskmaskin, dammsög och moppa. Väckte Lysis och då hade vi lite skönhets behandling. Dusch och inpackning på båda :) placerade en trött Lysis i soffan med barnprogram på TV.
Lagade mat, korv och mackisar, mäster kocken haha. Sen kolla vi mer tv och kl 19 gick vi in i sovrummet. Inte lätt att somna och vara övertrött och somna. Lysis somna iaf vid 21 tiden. På tok försent....
Nu har jag tömt diskmaskinen och laddat ny. Tagit undan efter maten och lite så. Pratat med Ann, Käthe och Lisa. Nu ska jag mysa ner mig och sniffa på Lysis tills jag somnar❤
Tack pappa, Lisa och Lysis för mysig utflykt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0