Stor kille och redultst

Lysis har ju klagat över sitt höger ben på natten, vänster på dagis. På dagis har det hänt kanske 5 ggr vid samma situation. När han ätit färdigt. Hemma e det på natten. Kanske 2 ggr/mån.

Efter mycket bråk med VC fick vi remiss till barnortopeden i Lund. Vi träffade en läkare som kände, klämde och vred, på Lysis ben. Sen skulle de ta prover på honom. De tömde nog 5 rör med blod. Gud vad han skrek :( så ont i mitt hjärta! Just det, där satt en man i prov väntrummet som hade 2 lappar, tydligen. Så vi fick en. Så vi backa 6 nr, tack :)
Men jag fick hjärtstop när jag hörde vad det va för saker de leta efter.
Infektioner - ok
Reumatisk värk - bull
Leukemi - hjärtat stanna!!!

Men alla prover var bra. Sänkan lite hög men inget man brydde sig om. Typ att man körde 55 på en 50 väg. Men han har varit hostig och snorig ett tag. Så det kunde va förklaringen.

Nu är det rönken av benen.... Hatar det!!! Ska kolla så allt står rätt till.
Nog om det.

SOMNA SJÄLV projektet har börjat i Tisdags.
Då va det mycket gråt och C kom upp 2 ggr. Men somna till sist.
Igår va det lite gråt och klagan, men somna till sist.
Idag va det lite lite gråt, sen läste han bok själv för Stig... Tyckte efter 20 min att det kom röster från sovrummet. Då hade busen satt på TVn haha. Stängde den. Sen somna han strax där efter.

Nu ska jag me somna, har en plan för morgondagen :) tufft med det ska gå. Så jag blir klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0