Tankar kring mig

Då är jag inne på min andra vecka som sjukskrven. Eller det blir nog 3:e men den första sjuka jag mig själv.
Iom jag hatar att ha smutsgt och skitigt så har jag tagit tag i en massa med lgh och nu känns det bra iaf. Nu ska det bara hållas haha. Men vi är två som ska kämpa ihopa nu, för mitt psyke mår bättre.
 
Först idag kändes det som om jag kunde koppla av och se en film och verkligen se den och njuta av den. Det va inte världens bästa film. Men jag skratta och det va en lättsam och roligt komedi. Den hette Crazy stupid love. Jag verkligen såg en film utan att tänka en massa och planera och vara på väg någon annanstans. Helt underbart. Kan inte komma ihåg när jag gjorde det sist. Ska göra lika dant imorgon....jag längtar redan efter att få slappa så och njuta av det.
 
Har även varit i Ystad igår och det gav me näring till min själ. Fast på ett annat sätt. Fick träffa farmor och Lysis fick bada. Jag pumpa upp ??? vad heter det nu....inte poolen men ni fattar vad jag menar :) och sprang ett par väner med vatten. Tror det tog 25 min men det var värt allt. Lysis tyckte det var såå roligt och jag me. Famor var orolig att han sprang naken så länge och Lisa drog en penna att han va insmörjd i solskydd. Det va han inte kan jag säga och han va lika vit när vi kom hem på kvällen haha...Men kul va det. Vi handla med färdig mat spätta *mums* och jag och Lysis hade bakat banankaka som vi hade med oss.
 
Jo idag har jag även fixat mina naglar och är supernöjd, Jenny är så himla duktig och fin.
Hon är även mycket bra att prata med. Men vi har ju kännt varandra länge. Goa ungar har hon me.
 
Hmmm något mer som borde skrivas? Ösch jag fyller 35!!! Helt galet. Vi drarr iaf hem till Pappa och Lisa. Jag har bjudit hem oss där och Lisa ska göra min favvorätt och pappa min favvo efterrätt och så blir det mys och kärlek. Precis vad man behöver.
 
Jo jag går med Paula närtan varje morgon nu. Har fått en jävla skoskav som vägrar ge sig morr
Nä nu ska jag sätta in pengar på Lisas konto som jag är skyldig hihi...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Verkar som du börjar komma ikapp dig själv och få balans i livet.Det märks på dig och det känns skönt.

Puss Lisa

2013-05-22 @ 20:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0